septembrie 28, 2008

Ce?!


..."a fi ancorat in realitate"..."a fi cu picioarele pe pamant".... "a pastra contactul cu realitatea"...."a nu-ti pierde capul"... "a fi mereu cu capul in nori".... "a trai in lumea ta".....toate expresiile enumerate mai sus afirma sau neaga Realul. Realul sau realitatea pot fi definite prin insumarea perceptiilor receptate de simturile noastre naturale. Bineinteles nimic nu poate fi atat de simplu; diversitatea naturala trebuie sa isi spuna cuvantul astfel informatiile pe care le inregistreaza simturile trec prin filtrul cerebral al fiecarui individ creand o "distorsionare" a realitatii general-valabile. Realul devine un real-individual pe care fiecare il transforma, il reface, il intelege in functie de memoria si capacitatea sa intelectuala. Desi exista o impresie implantata general in constiinta oamenilor despre existenta unei Realitati, individual traim intr-o alta lume. De unde putem sti ca in momentul relationarii sunt cu adevarat intelesi....cine poate introduce intr-o fraza adevarata expresiile mai sus mentionate...Cui putem spune, in conformitate cu Realitatea, ca este "Un om cu picioarele pe pamant!!" sau ca "Ea intotdeauna a pastrat contactul cu realitatea."...
Cred ca toate cele mentionate mai sus sunt efectul faptului ca am constientizat "lumea mea". Imi place aici, eu am construit-o dupa bunul meu plac si dupa nevoile mele si nu inteleg de ce ma confrunt ocazional cu situatia in care mi se cere sa renunt putin cate putin la ea ...pentru cine si pentru ce se merita efortul de a trai intr-o realitate comuna, departe de natura ta cea mai adevarata... e pacat ca ajungem sa criticam si sa cerem asta celor din jur, desi nu intelegem ce criticam.
Ceea ce va propun este sa vedeti lumea voastra asa cum este ea; sa aveti incredere ca are sa fie adevarata si unica...pentru ca natura nu da gres niciodata.
Ra.

Niciun comentariu: