septembrie 19, 2008


Ma uit pierdut la mormanul de chestii aruncate pe birou si nu imi gasesc carioca preferata.O caut pentru ca am nevoie de ea sa subliniez un paragraf.Imi pare interesant si... .Nu, nu vreau sa va ganditi ca am peretii apartamentului imbacsiti cu diverse articole ce m-au suprins placut sau mai putin placut.Dealtfel nici nu sunt vreun maniac dupa vreun v.i.p al zilelor noastre.Nici nu prea cred ca imi place notorietatea, dar imi plac oamenii notorii. A trecut ceva timp de cand am spus ca imi voi scrie introducerea si simt ca am ratat-o astfel imi astern cateva ganduri care sa imi aduca aminte cand am scris un prim articol pentru blogul mind-spore.nu stiu ce trebuie sa scriu, nu stiu daca e bun sau rau, dar stiu ca luni va fi lansarea oficiala.Oare avem si covor rosu?Despre mine nu prea multe ca sunt de prisos, dar stiu sigur ca as vrea sa impartasesc cu voi ganduri, idei, principii si tot ce mi se pare interesant.
Bine v-am gasit bloggerilor!Acum sunt si eu pe lista neagra!
sign: k.gatu

Niciun comentariu: