septembrie 21, 2008

Un cuvant de inceput...


In locul unei introduceri as vrea sa va spun Povestea acestui minunat spatiu virtual, cunoscut in limbajul comun drept, Blog. Stateam si ne gandeam intr-o seara de ce isi fac oamenii bloguri? El interesat pe ascuns sa ma atraga in jocul lui, in lumea care avea sa devina a noastra...Raspunsul meu a venit intocmai copiilor prescolari.."Oamenii isi fac bloguri pentru ca..."; foarte bine structurat, lipsit de cine stie ce interventie personala, opinia mea fiind intocmita prin considerente superficiale cu ajutorul memoriei subconstiente de tip Tv. Urmatoarea intrebare fireasca ar fi fost "De ce sa ne facem noi un blog?"...raspunsul meu: "Hai sa-l facem!". Eram cred amandoi foarte entuziasmati de faptul ca avem sa ne omogenizam cumva fiintele spre a crea ceva..orice...in momentul acela pt mine conta numai ca eram Doi oameni singuri in univers pe un camp virtual.
Mica noastra oaza era searbada la inceput.... O imensitate seaca. I-am taiat scurt si rapid libertatea. Am stabilit granite...de aici pana aici...era negru: intens, calduros si era al nostru. Lucrurile nu s-au oprit aici ... de fapt abia de aici au inceput... in granitele noastre au aparut semne grafice, simboluri, culori ... toate asezate cu mult chin pentru ca terenul nostru de la inceput sa devina o insulita cocheta in care sa va primim saptamanal in speranta ca va face placere...
a dumneavoastra,
Ra.

Niciun comentariu: